
Informujemy, że 31 maja 2021 roku spółka Polmedic Sp. z o.o. połączyła się ze spółką PZU Zdrowie S.A. i tym samym zakończyła proces integracji z siecią PZU Zdrowie. Jesteśmy teraz Oddziałem spółki PZU Zdrowie S.A.
Dotychczasowa działalność spółki Polmedic Sp. z o.o. kontynuowana jest w ramach niżej wymienionego oddziału PZU Zdrowie S.A.:
PZU Zdrowie S.A. Oddział Centrum Medyczne Polmedic w Radomiu
ul. Konstruktorska 13
02-673 Warszawa
REGON: 143343166-00152
NIP: 527-266-38-52
Nasi pacjenci nadal mogą korzystać z opieki lekarzy i specjalistów na dotychczasowych zasadach. Połączenie spółek Polmedic Sp. z o.o. i PZU Zdrowie S.A, nie wiąże się z dodatkowymi formalnościami.
Dzięki integracji z PZU Zdrowie możemy jeszcze lepiej dbać o zdrowie pacjentów, oferując najwyższą jakość obsługi i bezpieczeństwa. PZU Zdrowie jest jednym z kluczowych operatorów medycznych w Polsce. Zapewnia szeroką ofertę specjalistyczną i diagnostyczną, szybki dostęp do usług w 130 własnych i 2200 partnerskich placówek medycznych w ponad 600 miastach w Polsce.
W związku z połączeniem spółek Polmedic Sp. z o.o. i PZU Zdrowie S.A. zmienił się także administrator danych osobowych.
- Od 31.05.2021 r. administratorem danych osobowych jest PZU Zdrowie S.A. z siedzibą w Warszawie (02-673) przy ul. Konstruktorskiej 13 (dalej „PZU Zdrowie”). Kontakt z administratorem jest możliwy mailowo pod adresem: kontakt@pzu.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres siedziby. W PZU Zdrowie powołany jest Inspektor Ochrony Danych, do którego można kierować zapytania na adres: IODzdrowie@pzu.pl lub pisemnie na adres: ul. Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa.
- Dane osobowe pacjentów będą przetwarzane przez PZU Zdrowie w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
1) objęcia świadczeniami medycyny pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w związku z art. 9 ust. 2 lit. h rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”);
2) objęcia opieką zdrowotną w ramach abonamentu medycznego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a w związku z art. 9 ust. 2 lit. h RODO;
3) rezerwacji, potwierdzania i odwoływania konsultacji lekarskich lub badań diagnostycznych, informowania o zarezerwowanych konsultacjach lekarskich lub badaniach diagnostycznych, o wynikach lub innych sprawach związanych z udzielanymi lub planowanymi świadczeniami zdrowotnymi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f w związku z art. 9 ust. 2 lit. h RODO;
4) weryfikacji tożsamości przed udzieleniem świadczenia zdrowotnego oraz prowadzenia, udostępniania i przechowywania dokumentacji medycznej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w związku z art. 9 ust. 2 lit. h RODO i art. 24 ust. 1 i n. ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Prawa Pacjenta;
5) dokonywania rozliczeń związanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i dochodzeniem roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f w związku z art. 9 ust. 2 lit. h RODO;
6) prowadzenia ksiąg rachunkowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości. - Podanie danych, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2, 3, 5 jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu realizacji świadczenia zdrowotnego. W przypadkach, o których mowa w pkt 2 ppkt 1, 4, 6, obowiązek podania danych wynika ze wskazanych tam przepisów prawa. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji świadczeń zdrowotnych.
- Państwa dane osobowe są lub mogą być przekazywane innym podmiotom udzielającym świadczenia zdrowotne. Dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
- Państwa dane osobowe będą przechowywane :
a) w przypadku danych, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1, 4 – przez okres wymagany przepisami ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta;
b) w przypadku przetwarzania danych, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2 – do czasu odwołania zgody;
c) w przypadku przetwarzania danych, o którym mowa w pkt 2 ppkt 3, 5 – do upływu okresu przedawnienia roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej;
d) w przypadku przetwarzania danych, o których mowa w pkt 2 ppkt 6 – przez okres wymagany przepisami ustawy o rachunkowości. - Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu. Mają Państwo również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Państwa dane osobowe nie będą wykorzystywanie do zautomatyzowanego podejmowania decyzji wywołujących wobec Państwa skutki prawne.